1

Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

U kunt bij ons een bestelling plaatsen in 1 2 3. Dit doet u door de gewenste producten in het winkelmandje te plaatsen. Als u klaar bent, kunt u afrekenen door op het winkelmandje te drukken. Daar vragen wij u kort om nog enkele persoons- en adresgegevens in te vullen. Ook zult u kunnen kiezen om te verzenden tot bij u of om het zelf te komen afhalen in onze winkels. Bent u niet zeker of u thuis zal zijn? Geen nood, u kunt zelf bepalen waar dit geleverd of opgehaald kan worden.

Wilt u uw bestelling nog wijzigen nadat u reeds betaald heeft? Stuur ons dan zo snel mogelijk een mail naar online.laplageschoenen@hotmail.com Wij kunnen dan alsnog de bestelling annuleren. U zult echter wel zelf de retourkosten moeten betalen als de bestelling reeds verzonden is.

Wij verzenden uw bestelling gratis vanaf €60 in België. Onder de €60 betaalt u €5 voor verzendingen in België. Ook als u in het buitenland woont, bezorgen wij u graag onze schoenen. Leveringen naar andere Europese landen kosten steeds €10, behalve wanneer het bedrag boven de €150 ligt.

Onze webshop wordt zo goed als mogelijk up-to-date gehouden. Gebeurt het toch dat u iets online bestelt terwijl die op hetzelfde moment in onze fysieke winkel verkocht wordt, dan contacteren wij u zo snel mogelijk en betalen wij u onmiddellijk terug.

Wij werken samen met Ingenico en zij staan garant voor een absoluut veilige betaling. U kunt betalen via de meest gebruikelijke betaalmethodes. Wilt u een factuur? Dit kunt u aanduiden tijdens het betalen.

Het kan zijn dat de foto’s op de webshop niet 100% de werkelijke schoen weergeven. Wij doen er echter alles aan om dit zo juist mogelijk te doen. We zijn echter niet verantwoordelijk hiervoor.

Heeft u nog vragen of wenst u graag extra informatie

Contacteer ons