Veelgestelde vragen
Hoe gebeurt de levering?
Wij werken samen met Bpost en vragen hen om binnen de 24uur te leveren. Dit kan echter soms wel wat langer duren en hoeft u niet te verontrusten. Wilt u het traject opvolgen en weten wanneer uw pakketje zal aankomen? Stuur ons een mail naar online.laplageschoenen@hotmail.com met de vraag en wij sturen u uw persoonlijke track & trace nummer.
U kunt wanneer u uw betaling doet, aangeven of u het pakketje wilt laten leveren bij u thuis, of in een dicht gelegen afhaalpunt. Let op: u heeft bij deze laatste optie daar maximum 2 weken de tijd voor. U kunt ook aangeven om uw pakketje bij ons in de winkel te komen ophalen. Als u op het moment van de levering niet thuis bent, zal Bpost een briefje achterlaten zodat u uw pakje bij een dicht gelegen afhaalpunt kunt komen ophalen.
- Wat als ik wil retourneren?
- Hoe bepaal ik de maat van mijn kinderen en hoe verhouden de merken zich onderling?
- Hoe werkt de klantkaart?
- Cadeaukaart
- Hoe plaats ik een bestelling?
- Ontdek ons aanbod Zecchino d’Oro kinderschoenen bij La Plage
- Ontdek de vlotte stijl van Zecchino d’Oro kinderschoenen bij La Plage
- Zijn kinderschoenen van Pom d'Api geschikt voor de eerste stapjes van mijn kind?
- Hoe kan je Pom d’Api sandalen van Pom d'Api best onderhouden?
- Waaruit bestaat het aanbod aan jongens sandalen bij La Plage?
- Waarom kiezen voor een paar mooie meisjes sandalen bij La Plage?
- Welke kleuren sandalen kies jij voor je kleintje?
- Welke sandalen kies je best voor mijn kindje?
- Welke kindersandalen kan je kopen bij La Plage?
Heeft u nog vragen of wenst u graag extra informatie
Contacteer ons