Veelgestelde vragen
Wat als ik wil retourneren?
U hebt na aankomst van uw bestelling 14 dagen de tijd om kosteloos producten te retourneren. U dient echter zelf de retourkosten te betalen om de te retourneren producten aan ons te bezorgen. Nadat wij deze ontvangen hebben, storten wij zo snel mogelijk het bedrag van uw bestelling terug.
Let op: u dient steeds te retourneren naar het volgende adres: Schoenenwinkel La Plage, Kustlaan 125, 8300 Knokke-Heist. Dit ook voor bestellingen die komen uit onze kinderwinkel die op een ander adres is gelegen.
U kunt niet retourneren wanneer de volgende zaken van toepassing zijn:
· De producten zijn reeds beschadigd door uw gebruik
· Enige vorm van beschadiging die niet aanwezig was op het moment van verzending
· Producten zonder de originele verpakking of waarvan de verpakking beschadigd is
· Producten waarbij accessoires of toebehoren ontbreken
· Producten die omwille van verkeerd gebruik beschadigd zijn
U dient steeds een mail te sturen naar online.laplageschoenen@hotmail.com om ons te verwittigen dat u iets wilt terugzenden. Ook dient u het retourdocument dat bij uw bestelling zit, ingevuld terug te sturen samen met uw producten dat u terugstuurt. Zonder deze 2 stappen kunnen wij uw geld niet terugstorten.
Wij zijn niet aansprakelijk voor schade, diefstal of verlies die bij het verzenden of terugzenden van de verpakking of het product ontstaat.
- Hoe gebeurt de levering?
- Hoe bepaal ik de maat van mijn kinderen en hoe verhouden de merken zich onderling?
- Hoe werkt de klantkaart?
- Cadeaukaart
- Hoe plaats ik een bestelling?
- Waarom jij ook een paar Fratelli Rossetti schoenen wil kopen bij La Plage?
- Kom jij ook onze schoenencollectie van Fratelli Rossetti ontdekken?
Heeft u nog vragen of wenst u graag extra informatie
Contacteer ons